Методичні заходи > Семінар-практикум (2017-2018 н.р.)

Семінар-практикум (2017-2018 н.р.)

Семінар-практикум  (2017-2018 н.р.)

 “Через казкові образи,– у свідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками.. Без казки – живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, – неможливо уявити дитячого мислення і мовлення...”

В.О.Сухомлинський  

Тема: «Формування мовлення дитини-дошкільника на основі літературної спадщини В.Сухомлинського»  

Проблема: Однобічність використання різних видів діяльності мовленнєвого спрямування з дітьми дошкільного віку.

Мета : Підвищити рівень знань педагогів та їх компетентність у питанні мовленнєвого розвитку дитини, активізувати розумово-пошукову діяльність вихователів.

Очікувальні результати: Збагачення та поглиблення знань педагогів щодо організаційно-педагогічної роботи по питанню мовленнєвої компетентності дошкільників на основі літературної спадщини В.Сухомлинського.   

Керівник практикуму:Гайдук Т.В. ( вихователь )  

План проведення семінару

 

Вересень

1.Формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку: методи інтерактивної взаємодії.

2.Реалізація завдань мовленнєвого розвитку дошкільників відповідно вимог освітньої програми від 2 до 7 років «ДИТИНА»

 

Грудень

1.Самостійне створення казок – дієвий шлях розвитку дитячого мовлення

2.Відео-консультація психолога, казкотерапевта Катерини Єгорушкіної на тему: «Що таке і для чого казкотерапія?»

3.Презентація дидактичних, розвивальних ігор на розвиток мовленнєвої активності на основі педагогічної спадщини В.Сухомлинського

 

Січень

1.Принципи розвитку рідної мови дітей дошкільного віку в педагогічній спадщині В.Сухомлинського

2.Казка, як засіб розвитку мовленнєвої творчості дітей дошкільного віку.

3.Використання інноваційної технології «Виховуємо казкою» на основі літературної спадщини В.Сухомлинського

 

Лютий

1.Мовленнєві заняття в системі сучасної освіти

2.Розвиток мовлення дошкільників під час праці та режимних моментів

3.Використання літературної спадщини В.Сухомлинського з метою розвитку мовлення, дитячої творчості на основі створення мультимедійних презентацій та використання ІКТ

 

Травень

1.Підведення підсумків роботи семінару-практикуму.

2.Оформлення матеріалів.