Методичні заходи > Інтерактивний семінар (2014-2015н.р.)

Інтерактивний семінар (2014-2015н.р.)

     Інтерактивний семінар  (2014-2015 н.р.)

 

 

 

Тема:  “Формування духовно-моральної компетенції дошкільника засобами родинного виховання”

 

Проблема: Роль взаємодії та співтворчості батьків і педагогів у формуванні духовно-моральних цінностей дітей дошкільного віку.

Мета : Удосконалення  знань педагогів закладу щодо  змісту, принципів,   методів та організаційних форм родинного виховання у формуванні духовно-моральних цінностей дітей дошкільного віку .

Очікувальні результати: Збагачення знань педагогів щодо організаційно-педагогічної роботи по питанню духовно-морального розвитку підростаючого покоління засобами родинного виховання.

Керівник практикуму: Оленченко Л.О.( вихователь ) 

 

План проведення інтерактивного семінару 

 

 

Засідання №1

 

1.Інтеграція суспільного та родинного виховання.     ( Лекція)

2.Створення інформаційного середовища відповідно вимог програми виховання і навчання дітей від двох до семи років “ ДИТИНА” (Консультація)

3.Педагогічний порадник для батьків на тему:”Виховуємо патріотів”

                                                                                ( Хіт-парад методичних ідей)

 

Засідання №2  

1.Співпраця з батьками -запорука успіху у патріотичному вихованні.

                                                                                      ( Обмін досвідом)  

2.“Моє місто, мій рідний край” (Виставка книжок-саморобок)

 

 

Засідання №3  

1.Форми  взаємодії ДНЗ й родини щодо виховання духовно-моральних цінностей у дітей. (Міні-лекція)

2.“День нашої дитини”. (Перегляд відеоматеріалів )

3.“У нас велика сімя, у ній не лише я” (Фотовиставка)

 

 

 

 

Засідання №4

1.Батьківські родзинки для кожної дитинки у вихованні маленького патріота.

                                                              ( Колективне панно)

2.До духовності через родинне виховання. ( Ділова гра)

Засідання №5

Підведення підсумків роботи інтерактивного семінару. Оформлення матеріалів.