Педагогічний-практикум ( 2013-2014 н.р.)
«… турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя...
Педагогічний – практикум
2013 – 2014 н. р.
Тема: «Використання спадщини В. О. Сухомлинського для розвитку духовно – моральних цінностей особистості дошкільника в сис...
Інтерактивний семінар (2013-2014н.р.)
“Сила духу починається з віри в моральні святині Вітчизни, народу.
Людина, яка ні в що не вірить, не може бути ні духовно сильною,
 ...
Інтерактивний семінар (2014-2015 н.р.)
Тема: “Формування духовно-моральної компетенції дошкільника засобами родинного виховання”
Проблема: Роль взаємодії та співтворч...
Інтерактивний семінар
(2015-2016 н.р.)
«Той, хто забув колиску, з якої піднявся, щоб піти по землі
хто байдужий до матері, що вигодувала та виховала його,
не здатен переживати вис...
Тема: “ Формування екологічної культури особистості дошкільника за допомогою спілкування з природою ”
Проблема: Однобічність використання різних видів діяльності природничо-екологічного спрямуванн...
Інтерактивний семінар (2016-2017 н.р.)
«Джерело бажання вчитися-в самому характері дитячої розумової праці, в емоційному забарвленні думки, в інтелектуальних переживаннях»
В.О.Сухомлинський
...
Семінар - практикум (2016-2017н.р.)
«Найважливішим засобом впливу на дитину,облагороджування
її почуттів, душі, думок, переживань є краса і велич,
сила і виразність ...
Семінар-практикум (2017-2018 н.р.)
“Через казкові образи,– у свідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками.. Без казки – живої, яскравої, що оволоділа свідомістю і почуттям дитини, ...
Проблема: практичне проведення різних видів діяльності спрямованих на формування здоров"язберігаючої компетентності дітей дошкільного віку.
Мета: поповнення знань педагогів про сучасні вимог...